LOGITECH LIVERY PACK
Represent your favourite North American eSports team out on the track with six stunning liveries for Cloud 9 and Team SoloMid and a stunning Logitech Gaming X-ray livery created by the talented artists at Slightly Mad Studios. Access the liveries in-game by selecting them in My Garage on the following cars… Pagani Zonda R, Ford Mustang Boss 302R, BMW M3 GT4, Ginetta G55 GT3, Marek RP339h LMP1 , RWD P30 LMP1, Ruf RGT-8 GT3.