Light Plasma Pistol
Early Bureau research into outsider weapons technology has yielded promising results in the form of a prototype light plasma pistol. Not as bulky as its Outsider predecessor, this compact weapon fires condensed bolts of plasma and boasts a vastly improved rate-of-fire, giving players an early edge in the secret war for humanity’s survival.