Lennox
From the wreckage of Shear comes Ida Lennox. Her specially designed revenge machine, The Thunderchild, gives her the power to take on a monster in hand-to-hand combat. Her Plasma Lance whip can combo for additional damage, while her Autocannon can crush enemies from afar. Lennox's Thunder Strike shrinks the gap to deal damage up close.