LEGO LOTR DLC: Weapons Pack
A legendary hero needs legendary weapons! Download the Middle-earth Weapons & Magical Items Pack and arm yourself with a variety of weapons such as the whirlwind axe, Troll mace, and Morgul blade. Get some Elven abilities with Elrond's Circlet, and create a protective shield using Gandalf's Helm of Gemstones. Gear up with your choice of Helms: the Barad-dûr Helm to stop enemies, and the Balrog and Grond Helms for super strength. Summon the power of air, water, and fire with the Rings of Power: Vilya, Nenya and Narya. Even Party Favors are not what they seem in Middle-earth. These sweet-looking things are filled with Gandalf's fireworks - stand well back!