Late Fees DLC
Have you heard the rumors about the Raven Brooks Library? They say the Librarian there won’t let anyone into the restricted section. Could one of the books there hold the answers to any of the town's bizarre mysteries? This DLC is also available part of the Deluxe Edition Content in Hello Neighbor 2 Deluxe Edition.