Kingdom Come: Deliverance II Expansion Pass
Enhance your Kingdom Come: Deliverance II experience with the expansion pass. Continue your adventure with three major story expansions, plus the Shields of Season Passing bonus, featuring 4 unique shield designs. Brushes With Death: Help a mysterious artist uncover his enigmatic past and unleash your creativity in shield painting. Henry encounters a quirky painter, who draws him into a web of intricate plans, pushing his skills to its limit in finding solutions. Who and what is he? How does he know so much? And why does he carry around a painted human skull? Legacy of the Forge: Put your blacksmithing skills to the test to repair a legendary burnt-down forge. Establish your own home in the heart of Kuttenberg, designing the forge, its surroundings and private quarters, with the ability to customise and furnish to aid your gameplay. Mysteria Ecclesiae: Explore a brand new location, the fascinating Sedletz Monastery, and embark on a new storyline, rich in quests, intriguing characters and unexpected endings. Henry plays detective to uncover the secrets of a quarantined monastery; resources are few and every shadow could hide a peril. Will you be able to stop the outbreak?