King Arthur: Knight's Tale - Painted Devils
This new DLC for King Arthur Knight's Tale includes: - New skirmish maps: Challenge your tactical skills and defeat a mysterious tribe of Picts in 10 uniquely designed optional skirmish maps. - Five difficulty levels: Complete the skirmish maps on Easy, Normal, Moderate, Hard or Very Hard difficulties. - New achievement: Earn 35 Skirmish Score to unlock a new achievement. This content requires the base game King Arthur: Knight's Tale in order to run.