Killer Instinct Challenge Pack
Three additional challenges for Kinect Sports Rivals, introducing Killer Instinct tournament host Ultratech with an offer to sponsor your Champion. Strap on your new Fulgrab harness and beat these three events to win a heap of bonus Coins and an exclusive Ultratech Climbing outfit. Wear it with feisty pride to show your support for the assorted otherworldly fighters that come together under its banner. Kinect Sports Rivals: it's YOU vs. the world!