Khemri
Over 8,000 years ago, the Khemri played the first ever games of Blood Bowl against the Slann. As the kingdom died off, so too did the game, until its rediscovery many centuries later and with the game’s revival, it was inevitable that these ancient players would return to play again. Being dead has its advantages, not only do they possess the Regeneration skill but due to certain arcane devices dragged up from the tombs of the dead, some Khemri players also benefit from Block and Pass too. This means that the Khemri team surpasses the other Undead teams when playing the ball as they can run and pass almost as well as similar players of the living races. Having a few faster players who can pass and run with the ball has its advantages but not if their team mates can’t keep up with them. With the majority of its team made up of shambling Skeletons and lumbering Mummies, the Khemri Coach needs all his centuries of experience not to lose his most useful players early on in the game.