Jurassic World
Welcome to Jurassic World, the only luxury resort to feature dinosaurs! Craft and train dinosaurs, build exhibits, manage the park, and open it for business. Use vehicles and your team of NPCs to solve disasters or go on expeditions to find dino DNA. See how long you can keep the park open for a high score! Includes 21 popular skins and 50+ dinosaurs and hybrids.