Jurassic World Evolution 2 - Pre-order Bonus
Pre-order now for three unique vehicle skins inspired by 1997’s iconic The Lost World: Jurassic Park to use across your Ranger Team, Capture Team, and Mobile Vet Unit teams in Challenge and Sandbox modes, and get even closer to the films!