JoJo's Bizarre Adventure: All-Star Battle R - Risotto Nero DLC
The leader of La Squadra Esecuzioni, Risotto Nero, has joined the roster of All-Star Battle R! Have your opponents say their prayers when they fight against Risotto Nero's metallic manipulation! Contents: - Risotto Nero as a playable character - Additional Risotto Nero JoJo Glossary, Model Viewer, Sound Test, and Art Viewer - Additional Risotto Nero collection items at the in-game store *Please note the Season Pass includes this DLC so be careful not to purchase this twice.