JoJo's Bizarre Adventure: All-Star Battle R - Leone Abbacchio
Bucciarati's team is fully reunited in All-Star Battle R with the playable character addition of Leone Abbacchio and his detective stand, Moody Jazz. Make your opponents think twice and see double with Leone Abbacchio! Available Now! Contents: - Leone Abbacchio as a playable character - Additional Leone Abbacchio JoJo Glossary, Model Viewer, Sound Test, and Art Viewer - Additional Leone Abbacchio collection items at the in-game store *Please note the Season Pass includes this DLC so be careful not to purchase this twice.