Jetstream
Featuring multiple hours of all new gameplay, play as Samuel Rodriguez, "the cool Brazilian wind", who brought terror and chaos to the underworld in Latin America as a lone swordsman. Unaffiliated with any organization, Sam slashed his way through the world’s outlaws as part of his training, and has now arrived in Denver, Colorado. What did he see in the world's biggest private military corporation, "World Marshall", when he challenged the organization? Reveal his past and BUY IT NOW!!!