Jason Part 7 Machete Kill Pack
Experience three all new grab kills for Part 7 Jason Voorhees with his Machete. Kills included are the 'Mother's Favorite,' 'Candy Dispenser,' and 'Fish Gut!' These kills are exclusive to Jason Part 7.