Italian Audio Pack (FREE)
Enjoy DC Universe Online, in Italian! This audio pack has localized voice overs for all main storyline content, plus Episodes 1-4. VO-only; no text localizations included. Download size of Italian Audio Pack is 2.7GB. This item is restricted to the purchaser’s account and cannot be shared.