It Came From Outer Space
Aliens have crash-landed in A World of Keflings! Return to the Kefling world and help your new, little green friends repair their ship and return home! Get hours of added gameplay, explore a new kingdom and build an alien city! Meet bizarre new characters! Complete new quests and earn new achievements! Salvage wreckage, harvest sulfur crystals, and discover the haunting secrets of Scoobs' garbled past! Repair the alien spacecraft and send the marooned visitors back to the stars.