Insurgency: Sandstorm - Climber Gear Set
Rise up to new heights to take down your opponents with the Climber Gear Set for Security. Contains five different cosmetic gear pieces: - Climber Helmet - Climber Gloves - Climber Top - Climber Bottom - Climber Boots These items are unlocked in-game immediately upon purchase and can be combined with other cosmetic gear pieces. They can be equipped in-game in the Customization menu, which can be accessed from the Main menu. The Climber Gear Set is included in the Shell Shock Set Bundle.