Ink & Paper: DoodleCut: Animals DLC
Take your doodles to the wild! With this DLC you will unlock: - 25 additional levels - Duck skin - Frog skin Challenge yourself in 25 brand new doodle levels with dangerous enemies. Draw your line, dodge the baddies and enclose more than three-quarters of each page to claim it as your own. Play alone or team up in co-op and work together to fill each page as fast as you can! Doodle across the wild with your favorite skin!