Ink Initiate Bundle
Gear up and take to the seas to find other tattoo devotees! The Ink Initiate Bundle contains the Skin Scriber Costume Bundle, Skin Scriber Compass, 1000 Ancient Coins to spend in the Pirate Emporium and a bonus of 25,000 gold to spend in the Outpost shops.