Infinity Armor Pack
From classic, legendary Mjolnir and Special Forces armor to the ancient Forerunner mail of an era long passed, now is the time to update your Halo 4 Spartan. With the Infinity Armor Pack, you get access to the vintage Mark V armor of Halo: Combat Evolved, the rugged armor worn by the battle-hardened ODSTs, and a hybrid Forerunner armor system used by their civilization’s Prefects more than 100,000 years ago.