Imperial Edition Upgrade
Enhance your adventures with The Imperial Edition Upgrade. The Imperial race is able to play in any alliance you choose. You'll be able to travel around Tamriel with your trusty Imperial White Horse. Your character will have immediate access to craft Imperial gear, or transform existing gear into the Imperial style. Adventuring can be lonely, good thing you'll have a companion to adventure with, an exclusive Mudcrab vanity pet. If the adorable Mudcrab isn't enough company, the Rings of Mara will allow you to complete the Ritual of Mara, where you and a friend will receive an experience bonus when playing together.