ICHIRAN Noodles
The portable item "ICHIRAN Noodles," used to replenish Health during battle, is an add-on that can be obtained from the Shop, which will become available as you progress the game. Note: Please be aware that this content may become available for purchase at a later date. Note: If an add-on finishes installing while the game is running, it will become available after you return to the title screen.