Hunt: Showdown - The Trickshooter
This DLC contains two gruesome weapons and one legendary hunter: - Carter (Hunter) - Bear's Leg (weapon) - Carter's Quickshot (weapon) Carter William Carter was a sharpshooter, and the inventor of many a curious new attraction for the Wild West Shows he starred in. Ever the showman, he fictionalized most of his life story, and though no one knows his true origins two things are clear: he’s a fearsome shot with an extravagant sense of humor – and adventure. Bear’s Leg This Winfield M1873C Vandal Deadeye played center stage in Carter’s show. He dazzled the crowd, cocking it with extravagant spins, the stage lights glinting on the pearlescent lens and gold-inlay bear. Carter's Quickshot Gifted to the sharpshooter William Carter, this personalized Specter is ideal for pulling off fast shooting sequences to dazzle spectators and intimidate foes.