Hunt: Showdown - Louisiana Legacy
The Louisiana Legacy DLC contains two illustrious firearms: Mountain Air and Antebellum Wit. The Mountain Air is a Vetterli 71 Karabiner that hails from Alpine old country and bears an abstract patterned engraving that at once encapsulates budding dew, fertile valleys, and shearing winds. Antebellum Wit is a Romero 77 Handcannon that recalls a bygone era’s charm. A nickel-plated barrel and receiver with exquisite gold detailing is tastefully matched with an ivory colored engraved stock. Discrete in size but ostentatious in display.