Hunt: Showdown 1896 - Zhong Kui
This DLC contains two Hunters and one Weapon: - Zhong Kui (Hunter) - Dead Blessing (Hunter) - Blood Orchid (Machete) - Zhong Kui (Avatar) - Dead Blessing (Avatar) Zhong Kui is the descendant of long line of demon hunters, historically celebrated on the Chinese New Year as a banisher of malignant spirits. Dead Blessing is the dark inversion of a symbol of good luck and one bet away from the promise of a peaceful end. Blood Orchid is a revered blade, in the traditional Chinese Dao style, ornamented with a flowing red sash that brings luck to the wielder.