Hunt: Showdown 1896 - The Trick Shooter
This DLC contains one Hunter and two Weapons: - Carter (Hunter) - Bear's Leg (Vandal 73C Bullseye) - Carter's Quickshot (Specter 1882 Shorty) Carter William Carter was a sharpshooter, and the inventor of many a curious new attraction for the Wild West Shows he starred in. Ever the showman, he fictionalized most of his life story, and though no one knows his true origins two things are clear: he’s a fearsome shot with an extravagant sense of humor – and adventure. Bear’s Leg This Vandal 73C Bullseye played center stage in Carter’s show. He dazzled the crowd, cocking it with extravagant spins, the stage lights glinting on the pearlescent lens and gold-inlay bear. Carter's Quickshot Gifted to the sharpshooter William Carter, this personalized Specter 1882 Shorty is ideal for pulling off fast shooting sequences to dazzle spectators and intimidate foes.