Hunt: Showdown 1896 - The Committed
This DLC contains one Hunter, one Weapon, and one Tool: - Monroe (Hunter) - Lock and Key (Romero 77) - Pane (Knife) After Henry Monroe was committed to the asylum, he was determined to escape by all means. Failing on the first attempt, he not only gained the attention of Huff himself, but also established Pane – a shard of window– scavenged from the floor as his signature of sorts. His real escape came during a moment of chaos and confusion, when the warden’s infamous Romero – Lock and Key – became his possession. Destitute in the bayou, he fights to survive and to spite those who’d caused his suffering.