Hunt: Showdown 1896 - Fire Fight
This DLC contains one Weapon and one Tool: - Fire Torn (Sparks) - Algiers Phoenix (Heavy Knife) "Fire Torn Charred but not destroyed, this Sparks is not a testament to the destructive power of fire, but to the resilience of that which withstands it. A symbol of hope for rejuvenation. Algiers Phoenix Christened by the New Orleans Fire Department, the Algiers Phoenix helped several victims “rise from the ashes” when it freed them from the flames devouring the Algiers neighborhood. A heavy knife handy both in an emergency, and in the field.