Hunt: Showdown 1896 - Crossroads
This DLC contains four Weapons: - Shellback (Bomb Lance) - Baptismal Blood (Mosin-Nagant Avtomat) - Sinner's Prayer (Nitro Express) - Rite of Passage (Dolch 96) In folklore, the Crossroads is a place situated between worlds, where one might encounter the supernatural, or make a deal with the devil. Hunt: Showdown 1896's Crossroads weapon pack contains four weapons for Hunters of refined skill and taste.