House Flipper 2 - Scooby-Doo DLC
What's new? – 6 new mysterious jobs – 6 new haunted properties – 3 new themed assemblies – new special buyers to discover – over 600 new items (including Scooby-Doo themed ones) Where are you? Pinnacove, a beautiful and uneventful seaside town. Until now, the locals were mostly concerned with old paint peeling off the walls and unfashionable furniture. But it changed when supernatural forces decided to move in! Your hammer might be no use against them. This job requires a ghost expert, or even five of them! Become a meddling kid The Mystery Inc. gang is in the town! Follow the clues with Scooby, Shaggy, Fred, Daphne and Velma as they investigate haunted spots around the town. They might need your help! Clean up the monstrous mess but don’t forget to look around. Even an ordinary piece of trash might be the key to solving the mystery Peek-a-boo! Or maybe you want to turn the tables? With over five hundred new, scary items straight from the Scooby-Doo world, you can rearrange your house into a haunted mansion that will give everyone goosebumps. Invite your friends! And set up an office for your own crime-solving gang.