House Builder Overtime - Garden DLC
Home is not complete without a beautiful garden. Learn more about gardening by building three very different types of gardens: Greenhouse, Japanese garden and Manor House garden. Greenhouse: A greenhouse is a modern, purpose-built structure whose main purpose is to grow plants under controlled conditions. Inside the greenhouse there is a wide range of plants that can be varied in terms of species and purpose. You can grow vegetables, herbs, flowers but also unusual exotic plants! Growing in such a space allows you to extend the growing season, protect yourself from the weather, protect against pests as well as even increase your yield. Can you cope with the modern solutions of a greenhouse house? It's high time to find out! Japanese garden: A Japanese garden is a harmonious and carefully planned place which reflects the philosophy and aesthetics of Japanese culture. The aim of such a garden is to create a space that is conducive to meditation, contemplation and close contact with nature. There are things that can maintain this balance: conscientiously laid stone paths, bridges, oriental plants, stone lanterns, pavilions and gazebos. In the Japanese garden, you will be able to design your dream garden and relax in the oriental gazebo at your leisure. Manor house garden: Manor house gardens are examples of traditional gardening and architectural art that combine functionality with aesthetics. They are characterised by a wealth of forms and styles that reflect the history and culture of the region. Characteristic elements include pergolas, fountains, ponds, and there is also designated space for flower, vegetable and herb gardens. Manor houses are often venues for various events and ceremonies where organisers are keen to maintain a unique atmosphere - weddings, banquets and business events are held there.