Horde Stack
"Buy 4 Horde Boosters, get 1 free! Accelerate your Horde progression with 4 Horde Skill cards and 1 consumable Horde Bounty card. Cards from this pack are for use in Horde multiplayer modes and grant new skills or increase the power of existing skills. Completing Horde Bounties provide Credit rewards or an XP boost to help level your Class!"