Holdfast: Ultimate Edition Upgrade
The Ultimate Edition brings together Holdfast: Nations At War and every DLC released up until the American Revolution expansion. Offering the definitive way to experience the game in its entirety through unique cosmetic-only unlocks for your character and player profile. This edition is for those who wish to look sharp in-game whilst cutting down their foes and support Anvil Game Studios at the highest level. It is the community that has shaped Holdfast into what it is today, and for that, we extend our deepest thanks and enduring gratitude. Your support directly helps continue the growth of this genre of roleplay warfare games that we all hold dear, pushing it further into the spotlight for years to come. What You'll Get ● Base Game. ● Loyalist Edition & OST: A special medal displaying your loyalty to the cause, unique shouts, cosmetics for cavalry and access to unique melee weaponry. Featuring iconic songs spanning from the Napoleonic Wars to WW1, the OST brings forth over 20 tracks and a music player available in-game so that you’ll never be without the choirs of war. ● All Holdfast DLCs: Unlock a collection of themed packs spanning historic conflicts and eras. From Napoleonic battlefields and the American Revolution to the Great War and Age of Sail, featuring distinctive uniforms, iconic units, unique weapons, characterful emotes and instruments, as well as rich customisation options that let you embody legendary soldiers, generals, naval heroes, and even pirates. ● Playercard Cosmetics: Unlock 14 unique portraits, 10 banners, 12 titles, and 4 medals to personalise your player card. Explore over 70 distinctive cosmetics, including uniforms, gestures, and heads, to fully customise your in-game character. This edition also exclusively features Winston, the team’s beloved mascot, who will be available in the barracks to equip as your profile picture and banner, as a special thank-you from everyone at Anvil Game Studios for owning all existing Holdfast DLCs.