Holdfast: Frontlines WW1 - Ottoman Forces
Fight with the bravest of the brave for God and glory! In defence of their homeland, take up arms with the 57'nci Piyade Alayı to fend off the invader. The faith of the Ottoman Empire rests in your hands. Content present in Holdfast DLCs is purely cosmetic. It doesn’t and never will impact gameplay. Your kind generosity will be put to good use and bring this genre of roleplay warfare games that all of us are fond of into the limelight. DLC Unique Unlocks ● Unlock the Ottoman Forces' 57'nci Piyade Alayı Riflemen uniform for the Central Powers. ● Unlock the Ottoman Forces' 57'nci Piyade Alayı Officer uniform for the Central Powers. ● Unique voice-acted cheers, shouts, and insults when playing as the Ottomans. ● Unlock the Ottoman banner for your playercard. ● Unlock the Janissary portrait for your playercard. ● Unlock the Mehmetçik title for your playercard.