Tracking two targets, the "Gilded Cage" mission challenges players to eliminate private banker Claus Strandberg, holed up inside the secure Swedish Consulate, and army General Reza Zaydan, protected by his elite squad of soldiers who have taken over an abandoned school. From the busy bazaars and bustling marketplace, to the angry mobs calling for justice outside the Swedish consulate, Marrakesh promises HITMAN players the lure of voyeurism and the thrill of infiltration.