Hitman Absolution Sniper Challenge Access
By playing Hitman: Sniper Challenge, you have unlocked the Agency Kazo TRG sniper rifle for use in Hitman Absolution. Any upgrades or assassin techniques that you acquired during your mission will also be carried over into your Hitman Absolution experience.