HITMAN 2 - Special Assignments Pack 1 consists of two new Special Assignments for you to play in HITMAN 2. The missions, Embrace of the Serpent and Illusions of Grandeur take Agent 47 to Santa Fortuna and Mumbai, and are set apart from the main story. Included in Expansion Pack 1 and Expansion Pass. Requires the full version of HITMAN 2.