Up your fashion game with the HITMAN 2 Smart Casual Pack! Get immediate access to a new suit for Agent 47 and add 2 new items to your inventory that can be used in all HITMAN 2 locations. Includes these items: Smart Casual Suit Black Earphones (Fibre Wire) ICA Flash Phone Requires HITMAN 2. Included in the HITMAN 2 Expansion Pass.