Nicknamed 'City of Dreams', Mumbai, India is a treat for any visiting traveler or agent on a mission. Lose yourself in the crowds of Mumbai's famous slums or admire Bollywood movie locations from afar; Mumbai will not disappoint with its colorful life and countless hidden secrets.