Hero Mode Additional Stage Set 3
6 stages will be added to Hero Mode: "Wargod under Siege," "Fall of the Imperial Han," "Rise of Shu-Han," "Yiling in Flames," "Beyond the Peach Garden," and "Southern Campaign." "Fall of the Imperial Han," "Rise of Shu-Han," "Beyond the Peach Garden," and "Southern Campaign." are story/movie only stages. ▼Wargod Surrounded The main character is Liu Bei's sworn oath-brother, Guan Yu of the beautiful Beard. Guan Yu is given Jing to protect after Liu Bei goes to Shu. However, an unforeseen danger lurks. ▼Yiling in Flames The main character is the young leader Lu Xun. With a vengeance seeking Liu Bei and a great force out of Shu rapidly approaching Jing, the fate of Sun Wu rests on the strategies of the young Lu Xun.