Hero Mode Additional Stage Set 1
6 stages will be added to the Hero Mode: "The Ride of Changban," "Alliance of Chibi," "Grand Battle of Chibi," "The Ten Doors," "The Fall of the Yuan Family," and "The Flight of the Sleeping Dragon." "The Ride of Changban," "The Ten Doors," "The Fall of the Yuan Family," and "The Flight of the Sleeping Dragon" are all story/movie only stages. ▼Alliance of Chibi Main character is the brilliant strategist Zhuge Liang. Find out what awaits him at Wu, where he goes to stop the southern advance of his lord's long-time rival Cao Cao. ▼Grand Battle of Chibi Main Character is the Viceroy of Wu, Zhou Yu. What were his thoughts? How we would he fight the overwhelming numbers that he was soon to face. The battle that left its mark on the annals of history is about to start.