Headstart Pack
Launch your DiRT Showdown career with the Headstart Pack! Receive a vehicle upgrade boost for your first ride in the game, use your Inheritance Cash Fund to buy an additional vehicle and get an XP boost to earn Fanbase faster for the first 10 levels in online multiplayer. You'll also get three Monster Energy liveries for the Kohler D350, Duke Coupe and Ford Fiesta Gymkhana 3.