Hamster Playground - The Whole Playground Pack
Get ready to unlock every corner of Hamster Playground with The Whole Playground Pack, the ultimate mega-bundle that brings together all the thrills, chills, costumes and competitions in one irresistible package! Race, pull, and go through every mode ever released: - Vehicle Pull: test raw strength on winding tracks in our classic strongman challenge - Eating Contest: mash that button to see which hamster devours the most snacks in record time - Skateboard Race: carve through mazes and drag strips on four tiny wheels - Beware The Cat: dodge prowling feline foes in this high-stakes survival sprint Explore various styles with all DLCs: - Spooky Hamster House: haunting décor, eerie outfits and ghostly quests - Hamster City: urban furniture, on-the-job costumes and city-themed challenges - Kawaii DLC: Asian-inspired décor, traditional garb and glamorous new missions - Doll House DLC: dollhouse furnishings, rock-star outfits and music-themed quests - Royal Hamsters DLC: medieval castles, knightly armor, royal gowns and fantasy adventures - Cute Pets DLC: farmyard scenery, animal costumes and playful barnyard tasks Deck out your hamsters with every skin pack ever released: - Conquerors Skin Pack: armor, plumes and battle standards fit for a tiny general - Ancient Skin Pack: regal robes, ornate headdresses and symbols of lost civilizations - Detectives Skin Pack: trench coats and classic detective caps - Magicians Skin Pack: flowing capes, top hats and mysterious emblems - Time Travellers Skin Pack: sleek futuristic suits and high-tech accessories Everything Hamster Playground has to offer - every mode from Truck Pulling and Eating Contests to Skateboard Races and Beware The Cat, every world from Spooky Hamster House and Hamster City to Doll House, Royal Courts and Cute Pet farms, plus every skin from Conqueror armor to Ancient regalia - unlocked together in one epic bundle.