Hamster Playground - Detectives Skin Pack
Step into the thrilling world of mystery-solving with the Detectives Hamster Set! Deck your furry friend in classic detective attire, complete with trench coats, magnifying glasses, and iconic detective hats. Your hamster is now a sharp-eyed investigator, always ready to solve the next adorable case. This DLC contains a ready set of new costumes, as well as separate items for your hamster to dress up with other available elements.