Hamster Playground - Ancient Skin Pack
Unearth the mysteries of the past with the Ancient Hamster Set! Adorn your hamster in majestic robes, intricate headdresses, and symbols of ancient wisdom. Watch as your hamster transforms into a regal figure, ready to explore the secrets of civilizations long gone. This DLC contains a ready set of new costumes, as well as separate items for your hamster to dress up with other available elements.