Halloween Levels
Introducing 30 NEW spooky levels on our Seasonal map! Try the BRAND NEW Peek-a-Boo power-up! Two NEW Game Mechanics: Feed the Ghosts and Trick-or-Treat! Collect all 10 pumpkins to unlock a special treat!