Halloween 2013 Costume Set
The season is (dead or) alive with the spirit of All Hallows' Eve! Have your own Dead or Alive 5 Last Round Halloween bash with 28 sweet and wicked disguises! This set includes 1 costume for each character EXCEPT Alpha-152, Marie Rose, Phase 4, Nyotengu, Raidou, or Honoka. *You must have the latest update installed before using these costumes. *You must purchase the characters separately before using their costumes.