Hairstyle Set 8
This set contains the following downloadable content: ■"Immortal Innocence" set of 4 additional hairstyles ・Additional Hairstyle - Jack ・Additional Hairstyle - Crow ・Additional Hairstyle - Rigid ・Additional Hairstyle - Notes *Additional hairstyles and appearance options can be applied to your avatar from the character edit screen. *These items will change the appearance of the player character. They are cosmetic and do not affect the character's stats. *DLC will be accessible in-game after progressing to the necessary point in the story.