Hairstyle Set 5
This set contains the following downloadable content: ■"Western VII" set of 5 additional hairstyles ・Additional Hairstyle - Reaper ・Additional Hairstyle - Nameless ・Additional Hairstyle - Klondike ・Additional Hairstyle - Rouge Cinderella ・Additional Hairstyle - Sif/Ayer *Additional hairstyles and appearance options can be applied to your avatar from the character edit screen. *These items will change the appearance of the player character. They are cosmetic and do not affect the character's stats. *DLC will be accessible in-game after progressing to the necessary point in the story.